Siema. Już opisuję całą sytuację.
4 maja napisałem do glocka z ich strony co się stało tj. przyczyny powstania szkody oraz okoliczności odmowy uznania gwarancji. Zamieściłem również link do artykułu na stronie 061. Poprosiłem również o szybkie przysłanie nowego zamka. Gdy do 13 marca nie otrzymałem odpowiedzi ponownie wysłałem zapytanie go glocka j/w. 18 czerwca zrobiłem to kolejny raz i dnai 25 czerwca 2018 roku otrzymałem piękną informację:
Dear Mr. ****,
thank you for your request.
We already contact our GLOCK dealer for Poland, Kaliber Sp z o o, to have a look into this issue. Therefore we would kindly ask you to contact them directly to discuss all possibilities.
The contact details of Kaliber Sp z o o are mentioned at our GLOCK website,
www.glock.com.
With kind regards,
Your GLOCK Team
Dzwonię do kalibra i ci mi mówią, że nie było potwierdzenia zamówienia zamka ze sklepu w którym kupiłem zamek. Mowy o wymianie w ramach gwarancji żadnej. No to udałem się do sklepu, gdzie przedstawiłem całą sytuację. Sprzedawca okazał mnie meila z zamówieniem na w/w zamek z datą chyba 5 czy 6 kwietnia. Chłopak ze sklepu powiedział, że wyjaśni tą sytuację. Po kilku dniach skontaktował się ze mną informując, że rozmawiał z jakimś kierownikiem, który twierdził, że nie było potwierdzenia zamówienia,a gdy ten mu pokazał zamówienie ten miał powiedzieć, że widocznie to jakieś przeoczenie i dodał, że zamek był tylko sprzedano go komuś innemu. Po tym znów dnia 28 czerwiec napisałem do glocka informując o podejrzeniu, że ktoś sprzedał zamek dla mnie innej osobie ale cisz.