Autor Wątek: Powstał brownells.pl  (Przeczytany 297 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LARPAK

  • Kolekcja 061
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2208
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 02, 2018, 10:04:40 am »
Tak samo jak 18 do CZ 75.

eustachy

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 02, 2018, 11:45:24 am »
Sprawdziłem cenę matryc pistoletowych. W USA z przesyłką kurierską, trzy tygodnie temu zapłaciłem 197 zł ( tyle mi z karty zeszło ). Dostałem przesyłkę w 14 dni.

W Bromku jest ten sam zestaw za 196 zł plus wysyłka 16 i trzeba czekać 3-4 tygodnie.  W USA te matryce są tańsze, ale trzeba wyskoczyć z 16,5$ za przesyłkę i odprawę celną i z tymi kosztami wychodzi 197 zeta :) .



Jedyny plus to dostępność łusek, których normalnie z USA nie chcą wysyłać...
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2018, 05:14:43 pm wysłana przez eustachy »

Okruch

  • Kolekcja 061
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 994
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 03, 2018, 03:02:31 pm »
Słuchajcie, a czy na naszym brownellu też będzie Black Friday? :)

061

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2078
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 03, 2018, 11:53:41 pm »
Powinien być, bo z tego co zauważyłem to system automatycznie przerzuca wszystko z Hameryki do nas. Jak jest promocja to automatycznie powinna być u nas.

Szwajcar

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1701
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 04, 2018, 02:46:27 pm »
Fajnie, to se zakupy wtedy zrobie.
vz.58, Taurus PT809E

061

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2078
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 24, 2018, 06:39:25 pm »
Takiego maila dostałem w czwartek:
Cytuj
Twoje zamówienie XXX powinno zostać zrealizowane do 22 dni roboczych. Niestety już dziś wiemy, że z przyczyn od nas niezależnych może nam się to nie udać, mimo iż zostało nam jeszcze co najmniej 5 dni roboczych.

Cała nasza przesyłka utknęła na lotnisku w Amsterdamie mimo, że zgodnie z planem powinna być w Warszawie 19ego listopada.

Udało nam się ustalić, że Holendrzy zażyczyli sobie inspekcji towaru gdyż na liście przewozowym znalazły się części broni. Nie powinno być to jednak przyczyną opóźnień. Dokładamy wszelkich starań aby sprawę jak najszybciej wyjaśnić z linią lotniczą i spedytorem.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Będziemy informować na bieżąco o zmianie sytuacji. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na info@brownells.pl lub telefonicznie pod numerem 227 83 53 23.

Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska

Nie narzekam bo mi się nie spieszy, i nie jest to żaden problem. Zamieszczam tylko informacyjnie.

061

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2078
    • Zobacz profil
Odp: Powstał brownells.pl
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 07, 2018, 09:37:08 pm »
Wysłałem maila z ciekawości jak tam moje zamówienie
Cytuj
Najwyraźniej nie otrzymał Pan naszych wcześniejszych maili (prosze sprawdzić czy nie wylądowały u Pana automatycznie w SPAMie). Niestety mamy kłopot gdyz przewoźnik nadał naszą przesyłkę tranzytem przez Amsterdam, gdzie została zatrzymana przez tamtejszy urząd celny. Obecnie czekamy na dodatkowe informacje jakich dokumentów potrzebuja władze holenderskie by towar zwolnić (jak sie dowiedziliśmy w rozmowie telefonicznej w Holandii nawet na tranzyt magazynków, języków spustowych, itp. potrzebne jest zezwolenie tamtejszych władz). Robimy wszystko co w naszej mocy by towar sprowadzic jak najszybciej. Póki co zaproponowaliśmy wszystkim którzy złożyli zamówienia dwa rozwiązania:

1. Zwrot pieniędzy na podane polskie konto bankowe i pozostawienie zamówienia w systemie. Po sprowadzeniu towaru będziemy informować o ty mi każdy klient będzie mógł podjąć decyzję czy nadal jest zainteresowany zakupem, oczywiście po cenach z zamówienia.

2. Zwrot pieniędzy na podane polskie konto bankowe i anulowanie zamówienia w systemie już teraz.

Możemy tez pozostawić zamówienie i póki co nie zwracać pieniędzy. Liczymy że do końca tygodnia dostaniemy wiecej informacji które pozwola nam okreslic tryb działania. W przypadku dalszych problemów będziemy szukać najlepszego rozwiązania.

Jedyne co teraz możemy zrobić to gorąco przeprosić za wszelkie niedogodności. Prosimy o informację zwrotna co do Pana decyzji. 

Pozdrawiamy,

Jak wcześniej pisałem - akurat w tym przypadku to dla mnie nie problem. Specjalnie zrobiłem to zamówienie żeby przetestować system.
Dzięki jednemu z super krajów, w którym na sam dźwięk broń - wszystkim stają włosy na głowie - zamówienie jest opóźnione. Jak to się mówi - "pierwsze śliwki robaczywki". Będą musieli wysyłać inną drogą albo ogarnąć sobie te kwity w Holandii.