Forum Kolekcja 061
INNE => FORUM POZATEMATYCZNE => Wątek zaczęty przez: 061 w Październik 30, 2018, 01:41:44 pm
-
https://www.brownells.pl
Zobaczymy jak zaszaleją cenowo!
-
Niby coś nowego, ale adres do odbioru osobistego (rzeczy na pozwolenie) jest adresem sklepu parabellum.pl
-
Też zwóciłem na to uwagę, ale kupe mają interesujących mnie części.
Zrobie jakiś próbny zakup - zobaczymy
-
OK zrobiłem próbny zakup kilku sprężynek i pinów które chcę mieć w zapasie. Kilka rzeczy się wyjaśniło min., że towar wysyłany jest z USA.
Jeżeli ten sklep ruszy na całego, a ceny będą jakie są teraz - to chyba reszta naszych "januszy biznesu" upadnie ;D
Przyjemnej lektury:
Wszystkie zamówienia są kompletowane, pakowane i wysyłane z magazynu Brownells w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
W przypadku wyboru płatności przelewem prosimy o wpłatę kwoty z zamówienia na nasz rachunek bankowy 04 1090 1056 0000 0001 3691 7995, podając w tytule przelewu "numer zamówienia".
Na termin dostawy Produktu z magazynu w USA składa się czas kompletowania Zamówienia, czas transportu międzynarodowego, odprawy celnej oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
Czas kompletowania Produktu wynosi do 7 Dni Roboczych.
Czas transportu międzynarodowego wynosi do 7 Dni Roboczych
Odprawa celna do 5 Dni Roboczych
Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje w Dni Robocze, a za dodatkową opłatą możliwa również w sobotę).
Towary na zakup których klient musi posiadać „legitymację posiadacza broni” lub „zaświadczenie na zakup” można odebrać osobiście w siedzibie firmy pod adresem Armii Krajowej 77 w Sulejówku.
Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, na towary „na pozwolenie”, jest przesłanie kopii dokumentów wymaganych prawem do zakupu, a jeżeli niezbędne dane znajdują się już w bazie Brownells Polska, upewnienie się o ich poprawności i aktualności. Przy wydaniu towaru pracownik firmy Brownells Polska zawsze weryfikuje fakt posiadania „dokumentów na zakup” i zgodności danych z dokumentem sprzedaży. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości może on odmówić wydania towaru.
Możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia logując się na "Moje konto", a następnie przechodząc do sekcji "Zamówienia", wybrać operację „Zobacz zamówienie” dla konkretnego numeru transakcji.
Potwierdzenie wysyłki kurierem lub informacja o towarze do odbioru osobistego jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail.
Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać towary w deklarowanych ramach czasowych, jednak opóźnienia są niekiedy nieuniknione. W przypadku zmiany terminu doręczenia będziemy Cię informować o wszelkich opóźnieniach.
-
Aaa jeszcze jedno. Za te kilka sprężynek za przesyłkę zapłaciłem 16 PLN.
Trudno powiedzieć czy to drogo czy nie bo biorąc pod uwagę, że zamówienie idzie z USA to OK !
Kurna !!!! Widzę teraz nieograniczone możliwości a bardzo ograniczone fundusze ! >:( >:( >:( :'(
-
Widzisz to samo co ja, zwłaszcza, że maga do 1911'ki mają za 69 zł...
Szkoda, że to nie jest sklep taki jak gunmagwarehouse.com, gdzie magazynki są za grosze.
-
Naprawdę niektóre ceny są GIT !!!
-
16 PLN to koszt wysyłki kurierem w Polsce.
Koszt przesyłki z USA do Polski jest w cenie towaru.
Biorąc pod uwagę, że ktoś to musi wziąć do reki i zapakować, wydrukować kwity i nadać, to 16 zł nie jest drogo.
Ze Strobl biorą 10 Eur za wysyłkę i też trzeba czekać kilka tygodni, bo to co mają na sklepie to zwykle pustostan i trzeba czekać, aż dokupią na sklep....
-
No dokładnie !
Z tego co widzę to ceny są niższe niż w .de, a jeszcze ta przesyłka OK.
Swojego czasu sporo u nich kupowałem bo nie robili problemów z wysyłką do Polski. Potem jak utworzyli .de to zablokowali .com, a ceny u "krzyżaków" były często 4 x wyższe.
Brownells zawsze miał dobry asortyment - ceny zwłaszcza ich "produkcji" elementów są dobre - tylko kupować i składać ;)
-
Kurła gwiazdka przyszła w tym roku wcześniej!
-
Pozostaje tylko się cieszyć. :D Tym bardziej, jeżeli koszty przesyłki wynoszą 16 złotych. Wreszcie pojawiła się możliwość nabycia rzeczy, które nie były u nas dostępne, chyba, że w astronomicznych kwotach.. Nie wszyscy się ucieszą ;)
-
Tym bardziej trzeba się cieszyć, że oni się nie będą cieszyć ;D
-
Trzeba przyznac oferta asortymentowa jest imponująca. Jak na polskie warunki wręcz szokująca.
-
Magazynek do 1911'ki za 69 zł czy jakoś tak - szkoda tylko, że innych bardziej nietypowych magów nie mają w tak dobrych cenach jak inne sklepy w USA.
-
Przecie dwa do 1911 powinny Ci wystarczyć :D
-
Tak samo jak 18 do CZ 75.
-
Sprawdziłem cenę matryc pistoletowych. W USA z przesyłką kurierską, trzy tygodnie temu zapłaciłem 197 zł ( tyle mi z karty zeszło ). Dostałem przesyłkę w 14 dni.
W Bromku jest ten sam zestaw za 196 zł plus wysyłka 16 i trzeba czekać 3-4 tygodnie. W USA te matryce są tańsze, ale trzeba wyskoczyć z 16,5$ za przesyłkę i odprawę celną i z tymi kosztami wychodzi 197 zeta :) .
Jedyny plus to dostępność łusek, których normalnie z USA nie chcą wysyłać...
-
Słuchajcie, a czy na naszym brownellu też będzie Black Friday? :)
-
Powinien być, bo z tego co zauważyłem to system automatycznie przerzuca wszystko z Hameryki do nas. Jak jest promocja to automatycznie powinna być u nas.
-
Fajnie, to se zakupy wtedy zrobie.
-
Takiego maila dostałem w czwartek:
Twoje zamówienie XXX powinno zostać zrealizowane do 22 dni roboczych. Niestety już dziś wiemy, że z przyczyn od nas niezależnych może nam się to nie udać, mimo iż zostało nam jeszcze co najmniej 5 dni roboczych.
Cała nasza przesyłka utknęła na lotnisku w Amsterdamie mimo, że zgodnie z planem powinna być w Warszawie 19ego listopada.
Udało nam się ustalić, że Holendrzy zażyczyli sobie inspekcji towaru gdyż na liście przewozowym znalazły się części broni. Nie powinno być to jednak przyczyną opóźnień. Dokładamy wszelkich starań aby sprawę jak najszybciej wyjaśnić z linią lotniczą i spedytorem.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Będziemy informować na bieżąco o zmianie sytuacji. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na info@brownells.pl lub telefonicznie pod numerem 227 83 53 23.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska
Nie narzekam bo mi się nie spieszy, i nie jest to żaden problem. Zamieszczam tylko informacyjnie.
-
Wysłałem maila z ciekawości jak tam moje zamówienie
Najwyraźniej nie otrzymał Pan naszych wcześniejszych maili (prosze sprawdzić czy nie wylądowały u Pana automatycznie w SPAMie). Niestety mamy kłopot gdyz przewoźnik nadał naszą przesyłkę tranzytem przez Amsterdam, gdzie została zatrzymana przez tamtejszy urząd celny. Obecnie czekamy na dodatkowe informacje jakich dokumentów potrzebuja władze holenderskie by towar zwolnić (jak sie dowiedziliśmy w rozmowie telefonicznej w Holandii nawet na tranzyt magazynków, języków spustowych, itp. potrzebne jest zezwolenie tamtejszych władz). Robimy wszystko co w naszej mocy by towar sprowadzic jak najszybciej. Póki co zaproponowaliśmy wszystkim którzy złożyli zamówienia dwa rozwiązania:
1. Zwrot pieniędzy na podane polskie konto bankowe i pozostawienie zamówienia w systemie. Po sprowadzeniu towaru będziemy informować o ty mi każdy klient będzie mógł podjąć decyzję czy nadal jest zainteresowany zakupem, oczywiście po cenach z zamówienia.
2. Zwrot pieniędzy na podane polskie konto bankowe i anulowanie zamówienia w systemie już teraz.
Możemy tez pozostawić zamówienie i póki co nie zwracać pieniędzy. Liczymy że do końca tygodnia dostaniemy wiecej informacji które pozwola nam okreslic tryb działania. W przypadku dalszych problemów będziemy szukać najlepszego rozwiązania.
Jedyne co teraz możemy zrobić to gorąco przeprosić za wszelkie niedogodności. Prosimy o informację zwrotna co do Pana decyzji.
Pozdrawiamy,
Jak wcześniej pisałem - akurat w tym przypadku to dla mnie nie problem. Specjalnie zrobiłem to zamówienie żeby przetestować system.
Dzięki jednemu z super krajów, w którym na sam dźwięk broń - wszystkim stają włosy na głowie - zamówienie jest opóźnione. Jak to się mówi - "pierwsze śliwki robaczywki". Będą musieli wysyłać inną drogą albo ogarnąć sobie te kwity w Holandii.
-
Jest szansa, że sprawa zostanie dokończona ;)
Przepraszamy za przerwę w korespondencji, ale nie mieliśmy żadnych postępów w temacie. Ze wstępnych deklaracji przewoźnika dziś mamy dostać więcej szczegółów o losach Twojego zamówienia XxxX, które zostało zatrzymane w Amsterdamie. Z niepotwierdzonych informacji wynika, że może ono zostać wysłane do nas jeszcze w tym tygodniu.
Gdyby tak się stało to mogłoby to oznaczać możliwość dostarczenia go do Ciebie zaraz po Nowym Roku.
Wyślemy kolejnego maila do końca tygodnia jak tylko dostaniemy potwierdzenie zwolnienia przesyłki.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska
-
IMHO to problem złego terminu na start dla sklepu.
Jak kupowałem czarnoprochowca ( !!!broń palną !!!! przez internet!!!!! ) w DIXIE w USA to przesyłka razem z cleniem w "środku" roku szła około 3 tygodnie ...
Jak zamówiłem drugiego w listopadzie, to przesyłka przyszła coś w połowie stycznia ... a wiem, że DIXIE wysłał bo był traking....
święta, urlopy, ilość paczek, bałagan = spore opóźnienia.
Dlatego nauczony nie zrobiłem zamówienia w Brownells. Czekam do stycznia :)
-
Podobno w tej chwili zamówienia realizowane są na bieżąco, jakiś zator jest z tymi z początku listopada.
-
Tak właśnie podobno jest!
Specjalnie kupiłem kilka sprężynek i kołków, które kiedyś mogą mi się przydać, żeby przetestować system.
Ale ludzie na innych forach to nerwowi są ;-)
Jest git, czekam spokojnie na rozwój sytuacji
-
Wiele osób jest nieświadomych normalnej rzeczywistości.
Jak towar wieziony przez Atlantyk i pół Europy ma być w cenie lub tańszy niż loco USA ?
Albo musi być gorszy jakościowo*, albo przesyłka super tania, czyli bez priorytetu.
* nie dotyczy broni CP, której najlepsze sztuki idą do USA a odrzuty idą do Polski i są sprzedawane w cenach amerykańskich lub drożej. Taka ciekawostka przyrodnicza.
-
Czarnoprochowce to inna bajka. Kumpel mocno w tym siedzi i nigdy nie kupował w Polsce, zawsze we francji. Uciął sobie kiedyś z jednym sprzedawcą dłuższa koresponedncję i wygląda to tak: w warszawie wchodzisz do sklepu, jest 6 deringerów i każdy ma źle osadzoną lufe. We francji jak przy przyjmowaniu dostawy sklep stwierdza ze jakaś bron jest wadliwa to cofa całą dostawę. A gdzieś to muszą sprzedać.Ot i różnica.
-
Przymierzam się, do zakupu optyki na samopowtarzalny w kalibrze 223rem.
W związku z tym pytanie. Jakie lunety stosuje teraz wojsko do tego typu broni w sensie powiększeń ( np. 4-16x50 ) ?
-
Do .223 nie ma sensu więcej niż 6x. Najbardziej z sensem będzie 3 lub 4x. Na tą chwilę jeżeli chodzi o profesjonalny sprzęt to najczęściej Trijicon ACOG lub Elcan Specter. Ceny powyżej 1k $.
Jak szukasz czegoś tańszego to zobacz sobie Sightmark Wolfhund o powiększeniu 3x lub jak musisz mieć więcej to jest też model 6x ale wg mnie 6x to niepotrzebnie duży na 5,56mm jest.
Testowaliśmy obydwa - godne polecenia !!! Przy 6x trzeba zwrócić uwagę czy siatka przypadkiem nie jest do 7,62 (obydwie wersje są dostępne)
Tu w tej aukcji - masz skrócony opis, który tworzyłem dla tej firmy:
https://allegro.pl/oferta/celownik-optyczny-sightmark-wolfhound-3x24-sm13025-7523161488
Jak potrzebujesz to podeśle ci pełne opisy.
-
I podobny jest Vortex Spitfire 3x, z dożywotnią gwarancją. Mam i jestem zadowolony.
-
OK. Dzięki. Już wiem czego szukać :)
-
Doczekałem się swojej przesyłki. Z czystym sumieniem mogę potwierdzić ze brownells.pl "znowu nadaje"... ;)
-
Ja jeszcze czekam ;D
Ten pierwszy transport co to go w Holandii przetrzymali jeszcze nie dotarł.
-
Dostałem dzisiaj fakturę na zakupy, więc może coś się ruszyło ??
-
Chyba wszystkim wysyłali - rok księgowy trzeba zamknąć....
-
No tak ;D
-
Ciąg dalszy:
Prosimy o uważne przeczytanie maila do samego końca celem ustalenia dalszej procedury dla Twojego zamówienia XXXX
Niestety nie udało nam się dojść do porozumienia z celnikami holenderskimi i uzyskać potwierdzenia zwolnienia przesyłki. Mimo wszystko chcemy doprowadzić sprawę do końca.
Planujemy zamówić towar raz jeszcze i sprowadzić go do Polski. Obecnie nasze dostawy funkcjonują normalnie, więc nie zakładamy problemów w realizacji tego planu.
Prosimy o informację zwrotną czy nadal jesteś zainteresowany zakupem. W przypadku odpowiedzi twierdzącej, dokonamy dla Ciebie analizy aktualnych stanów magazynowych i przygotujemy nowe zamówienie, oczywiście na takich samych warunkach cenowych jakie miałeś.
Następnie zostaniesz poproszony o potwierdzenie zamówienia. Po Twojej akceptacji zamówienie zostanie wysłane z USA. Czas dostawy towaru od momentu akceptacji to maksymalnie 22 dni robocze.
W przypadku rezygnacji z zamówienia również prosimy o informację zwrotną. Przy zwrocie wpłaty podaj nam numer konta na który mamy wykonać przelew.
Prosimy o przesłanie Twojej decyzji na adres mailowy info@brownells.pl .
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska
Chyba przestałem lubić Holendrów - Patafiany jedne !!!
-
A kiedyś ich lubiłeś? ??? ;D
-
Holendrów - Tak !
-
Za co?
-
Ogólnie kraj lubię to i Holendrów - Z tego co miałem kontakty, a miałem w sumie sporo - było OK!
Kurna panie - nawet królową poznałem osobiście ;D
-
Jak blisko? ;D ;D ;D
-
Kurna ze 40 cm ;D
Chodzi w innej kategorii wiekowej - tak dodam od razu ma wszelki wypadek.
Księżna czy księżniczka też ;)
-
Wiesz że w Tajlandii też mają królową? ;D ;D
-
Jak fundujesz przelot - Jadę !
-
Myślałem że Ty fundujesz, ja bym zajął się logistyką ;D
-
Logistyką...
Kupić alkohol to nie logistyka.
-
Espumisan nie pije. Ale panienki same się nie zamówią ;D
-
W Tajlandii zamówić "panienkę" jest prostsze niż zamówienie drinka.
-
Ostatnie zamówienie z Brownellsa - zakup - odebranie przesyłki - trwało 28 dni
Także już chyba okrzepli i działa to normalnie. Jak na tą cenę wysyłki - 28 dni z USA to bardzo dobry czas !
-
Tyyy to dlugo trwalo, moje w 20 dni doszło ;)
-
Zamówienie złożyłem późnym wieczorem 02.07, a wczoraj 30.07 odebrałem paczkę.
-
Ja 10 a doszło 30.
-
No i ruszyło wreszcie
https://www.brownells.pl/Istotne-czesci?ee=fDukoRxeRqBnLoYChLcWQnC2vuk%2FEw%3D%3D+&utm_campaign=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis&utm_term=pro&fbclid=IwAR03JJA6pBdNAglqizmTQr0atZ-82MfzBmQuFJdxs-KOmRwUEFeGj8elqcA